Systembolaget

...kom jag precis hem ifrån. Köpte ett tetrapack Calefonia White och några cider. Lär räcka för mig ^^

Joakim mötte upp mig på sin parkering när jag kom brummandes i min lille rosthög. Man kunde känna bakfyllan på 100 m avstånd och han hade whiskeyröst utan dess like! Stackarn, hård kväll igår :)

Vi stack ner till systemet och handlade till ikväll, antar att han kommer hit och fördricker med mig några timmar innan! Väldigt, väldigt knepigt att ta hem kompisar till föräldrarnas hus? Jätte mysko...



Nu ska jag vara social mot mormor och morfar som kommit förbi och ätit middag!







Jörgen

Whiskeyrösten är ju de bästa med dagen efter. Ta fram gitarren å köra nån gammal visa å lyssna på sin egen whiskeyröst är fint. Roligare än så blir de inte dagen efter ;)

2009-12-19 @ 15:13:27
URL: http://gurk.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0