Slappardag nr.1

Sådär ja, så har man legat på golvet framför brasan och läst syrrans SOLO-tidning. Ryggen värker och mina fötter är väl bortbrända vid dethär laget...

Egentligen bläddrar jag mest igenom sånadär tidningar utan att läsa. Det är mycket sminkreklam och sånt och jag kan ärligt säga att smink och sånt inte intresserar mig.
- Jovisst sminkar jag mig och tycker om att se snygg ut, men jag köper nästan alltid samma sorts smink eller också kollar jag med dom som jobbar inne på KICKS, eller Åhlens om man kan få lite tips och hjälp.
Tycker träninsmagasin är bättre, där lär man sig ju massor med saker man kan ha andvändning för!




Har varit en riktig slappardag idag, så nu ska jag ta och slappa till den ändå mer genom att dra på mig min randiga pyjamas och mina favorit-tofflor som jag fick av mammsen förra julen!









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0