Pump it up!


Näh nu jäklar gubbar och gummor! Nu ska jag bege mig till gymmet och pumpa upp mig lite....

Ja det är så dags nu, för snart blir det mörkt utanför fönstrena och då blir jag helt förlamad. Då försvinner suger på fem röda och jag blir sittandes här hela dagen.

Styrketräning blir det idag, en timme blir bra - har lärt mig av min käre vän joakim att man inte ska pumpa på för länge, det gör mer skada än nytta. Så jag tränar hellre fler gånger i veckan än långa pass!




















Alle

Sv: haha, jag tycker den e stilren och bra. Vad hade du tänkt byta till då? Får hoppas att den e bättre då, även om jag gillade denna :)

2009-12-10 @ 15:03:29
URL: http://supershiine.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0