Onödigt vetande!

Visst är det roligare att veta såna där saker om folk som man oftast aldrig får höra? Snaskigheter, hemligheter, eller bara helt onödigt, oviktigt vetande?

- Sånt som är utöver det vanliga; namn, ålder, husdjur, jobb, blablablablabla.......tjah, varsågoda!












* Jag har aldrig ätit skaldjur
. Nix, dom ser ut som skalbaggar....undervattensbaggar enligt mig. Skulle du äta en ekoxe om den var tillagad? och vad är allt det här med kräftskivor? supa sig full, ta på sig fjantiga hattar och suga kräftor ut stjärten? Ew?

* Jag har skickat sex-klagobrev till mina grannar - Hade ni hört hur högljudda dom är så hade ni också gjort det. det känns som om man ligger i samma säng....att skriva brev och lämna på fyllan är väl egentligen dock inte att rekomenera då man blir väldigt klumpig när man ska rusa upp för trappan igen....

* Jag har kissat i min lillasysters stövlar - Jag var väldigt liten och jag gick i sömnen...

* Jag har omvänt en pojkvän till gay - Han var bisexuell under förhållandet och då vi gjorde slut kom han ut som homosexuell. Hjärtekrossande? En snärt för självförtroendet? Sedan gjorde jag samma sak själv ^^

* Jag har ätit svartsnigel - Även detta en äcklig incident från barndommen....

* Jag har haft ett marsvin som hette Nutte - Han hatade mig, åt kattmat och dog inom en snar framtid

* Jag tvingade min lillasyster till saker som liten - tillexempel att äta upp min ärtsoppa så jag skulle få mina pannkakor, och att hälla salt i kaffet som vi gjorde och tog betalt för


Undrar du något? Just ask me!

Emelie

Har frågestund på bloggen, fråga xakt vad ni vill! ingen fråga är för dum! Håller på tills kl. 14.00 imorgon! Fråga på!! =)

2009-12-07 @ 23:08:54
URL: http://emeaandersson.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0