Nostalgi......

Sitter och tittar på gamla filmer på när jag och mina syskon är små. Just nu är det dags för mig att åka till förskolan för första gången...

När jag och mamma väl kom hem från förskolan satt jag kvar i våran gamla blå Volvo745a, grubblandes i några minuter medan pappa står utanför med filmkameran och undrar över hur det känns att börja skolan.
- Inget svar

Efter några minuter går jag ut ur bilen, fortfarande utan att ha sagt ett ord. Går förbi pappa och fram till ytterdörren. Hejdar mig plötsligt, stannar till och vänder mig mot pappa och utbrister:




Jag: Pappa....? Vet du vad jag har bli'tt?

Jag vänder mig om och studsar fram till pappa, som om jag precis vaknat upp från min egen lilla värld och insett vad som just skett.

Jag: Jag har blivit ett förskolebarn!




Nu ska jag återgå till tittandet, herregud vad många skratt och mysiga nostalgitrippar familjefilmer bjuder på!







FANNY<3

Det är så himla kul att se på gamla filmer och kort sen man var liten.. det är så många minnen som dyker upp då! :)



Mysig blogg förresten! Ha en mysig kväll <3

2009-12-22 @ 20:05:51
URL: http://mariafanny.blogg.se/
Anonym

Sjukt snygg header, den har du lyckats med!

2009-12-22 @ 20:23:48
URL: http://generationsex.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0