Min Jul <3

Så var julklappsutdelningen färdig och jag kunde absolut inte varit nöjdare med varken dagen, kvällen eller presenterna! Haft en helt fantastisk dag med min fina familj! <3



Julmaten!



Storasyster fick agera jultomte i lightversion i år!



Mami & Papi <3


Lillsyrran fick årets största paket


Papi & Loppan



min nya fina pyjamas jag fick av lillsyrran!



Kvällens tokigaste händelse måste dock varit att jag och min storastyster köpte samma grej till varandra!
- Hur stora är oddsen att bägge köper fondueset till varandra?
Nåja, vi båda blev nöjda i alla fall! Ville egentligen ha fonduesetet som jag köpte till henne själv - men nu fick jag ju ett eget! Ett jääätte spejsat! :)

Hoppas ni haft en riktigt fin jul allihop!







Anonym

Vill du ha fler besökare till din blogg?

bli medlem här:

http://www.bloggplus.se?r=58593

2009-12-24 @ 21:41:05

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0