Lyckorus!

Nu har jag dansat runt i hela lägenheten med musiken på högsta volym samtidigt som jag sjungt med både i säkra och osäkra tonlägen, hoppas inte grannarna misstycker...

Har nämligen drabbats av någon form utav lyckorus. Jag verkligen bokstavligt talat studsat omkring i lägenheten och provat på både magdans och höftshake! Satan så härligt det är att känna sig lycklig :)

- Just snackat lite med LillSara i telefon också - söta, söta, gulledu! Att du ringde ang nyår och kollade så allt var grönt och ok värmer mig från tårna och heeela vägen ut genom hårrötterna! Ikväll nominerar jag dig till omtänksamaste tjejen jag känner! Gratulerar!



Lillsara blev ikväll utnämnd till
Omtänksamaste tjejen!



Nu ska jag nog sätta mig och glo på TV, finalen på bonde söker fru börjar om en halvtimme så jag antar väl att man får se hur det går för de kärlekskranka paren.
- Hrmmm jag som inte ens varken följt eller gillar detdär programmet! Mammas fel!

 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0