Lite bitter

...och här sitter jag och sörplar kaffe, kryddade påtok för starkt med kanel så det smakar röv. Dricker det ändå...

Det är bara skit på TV'n hela kvällen, min motivation att plugga är totalförsvunnen och jag kan inte hitta den någonstans alls! Kaffet smakar skit och jag fryser om tårna...här är då minsann ingenting rätt!

Snart är det helg i alla fall....jag lyser upp som en liten sol varje gång jag tänker på det, för att sedan släckas ner och bli bitter när jag kommer på att jag ju ska jobba hela helgen. Biiiittert!
- Dessutom ska jag upp tidigt med tuppen imorgon för att massa renoveringssnubbar åter ska trampa in i min lägenhet klockan 09 på morran, och då ska jag minsann inte vara där!
Näpp, jag åker till papi istället och leker med honom!

vad gör alla på kvällarna egentligen????


ett glas sprit hade varit behövligt i denna stund!












Stina

Thank you! Tjusig blogg för övrigt.

KRAM

2009-12-09 @ 19:07:37
URL: http://stinastinastina.webblogg.se/
Åsa

haha skön bild! jag läser till sjuksköterska :)

2009-12-09 @ 19:51:15
URL: http://asabostrom.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0