Kaffeskvätt & smicker!


Jag sitter här precis redo att börja egomysa och rå om mig själv och vad gör jag?
- Jo, idiot-jag tappar ut hela kaffekoppen över knät, filten är inte röd längre och jag är definitivt inte nyduschad och väldoftande längre!

Jävla skit så jobbigt det är att vara klantig! Det är min förbannelse och alla andras stora lycka! Jätte kul att man roa folk i sin närhet men när det gör ont och luktar illa så tycker jag att liiiite av mina olyckor gärna fått drabba någon annan för en gångs skull.....

- Nåja, har iaf fått lite fint smicker och söthets SMS från raringen Anders, alltid roligast att jobba med dig din tönt ^^





In i duschen igen då......








Jonna

*sv;* Tack!

Jättensygg blogg btw!

2009-12-16 @ 18:38:18
URL: http://jonnaanilsson.blogg.se/
Anonym

Ja visst lät det gott:) Jasså jag har aldrig smakat det så ska testa på det tänkte jag =)

2009-12-16 @ 18:40:44
URL: http://jonnanielsen.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0