Jihoooo!


Precis utkommen ur duschen och hemkommen från gymmet - har vatten i öronen och det känns som mitt huvud är en stor skvalpande bassäng, fan så obehagligt!

Kaffebryggaren puttrar sådfär hemtrevligt och här sitter jag helt insmord och fruktluktande i mammas lånade pyjamas. ...Jo, jag vet. Lite tidigt för pyjamas kl fem på dagen men jag ska ändå inte ut något mer idag och det känns som om klockan vore åtta!

Riktigt bra dag på gymmet idag med
, pumpade på i vanlig takt tills lillsyrran kom förbi och ville ha skjuts hem - perfekt tajmat möttes vi i trappan mellan gymmet och parkeringen!

- Måste säga att jag känner mig som babyn på gymmet då jag tränar, liten och kort som satan men nog tusan tar jag en och annan fjolla i bänkpress!

Torsdag idag - innebär Mammas pojkar!!!! YAAAAAY! Kan det vara final idag tro?
Ingen koll....hoppas inte, det innebär ju slutet av denna fantastiskt blåsta serie som jag inte kan få nog av och som jag skäms lite av att följa..... :s

Kaffedags!









Linnea

sv: Såklart jag gör:)

2009-12-10 @ 17:43:06
URL: http://mandlforever.blogg.se/
Becca med C

Sjukt fin blogg :)

2009-12-10 @ 18:40:24
URL: http://bmedc.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0