Hemma från shoppingtur med papi

Så har man införskaffat sig ett element - 160:- på Jula! Perfekt!

papi kom förbi för att hjälpa mig upp med lampjäveln i vardagsrummet som är helt missanpassad och störd, det gick väl sisådär och resultatet blev inte det bästa...nåja det lyser ju i alla fall!







Därefter åkte jag och Papi till Jula för att kika på element, man fryser ju ihjäl här i min lille lägenhet där dom får för sig att stänga av elementen så man inte kan reglera värmen....mummel
- Så ett element blev det, billigaste tänkbara! kanoners!


 

Nu ska jag se till att få tag på Anastasia som är iväg och fikar med en kompis så att vi kan åka och köpa hennes kattmat till Torsten som anländer ikväll eller imorgon vad jag har förstått!







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0