Hemma från julbordet :)

Och så var man hemma, och proppmätt efter julbordet som blev en succé!

Julbordet som var en överaskningspresent till morfar som fyllde 75 år igår blev verkligen en succé! Alla hans barn, barnbarn och barnbarnsbarn var där - 26 stycken :)
- En mycket rörd och tårögd morfar tackade för kalaset på slutet av kvällen, väldigt fint att se!



Mormor & Morfar
och deras avkommor! (min mor till höger)


Min mormor & födelsedagsgubben morfar!


Mina två norska kusiner på varsin sida av en av minstingarna i släkten :)


Min kusin Michaela till vänster med sin dotter & gubbe!


Jag & min kära mor


Min kusin Jasmin med mormor & morfar


Kusin Michaela med sin gullunge Lisa


Väldigt lyckad kväll får jag säga, dock tyckte jag att tre timmar var precis lagom. Mätt blev man ju i alla fall....ujujuj. Nu ska jag vara socail framför TV'n med föräldrarna! Over and out for now


Elinor ~ foto ~ mode ~ vardag

det är ju nästan skamligt mysigt med julbord! ^^ haft en bra kväll? :)

2009-12-05 @ 22:19:38
URL: http://elliinorx.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0