Gottekväll

Uh nu är jag påtok för mätt...har käkat ostbricka och julgodis ikväll!

Och nu är det constantine på tv, ingen vidare film tycker jag. Gillar inte såna där övernaturliga grejer, demoner och skit. Blöh... näe jag tror allt jag ska gå och lägga mig snart, är skittrött.



Mmmm, ostbricka

Har suttit halva kvällen och kommit på mig själv sitta och småflina åt ingenting. Har en underbart härlig känsla i magen att livet är riktigt skönt att leva just nu - trots svinkallt väder, knaper ekonomi och andra skitsaker som i vanliga fall hade kunnat rasera min lilla värld totalt. Japp, det känns som det blir ett bra nytt år...

fannyninas

åh gud, så sugen jag blev på mat. Speciellt nu när jag är hungrig, jag MÅSTE gå och äta något:)!

2009-12-21 @ 23:26:25
URL: http://fannyninas.blogg.se/
NATALIE

SV: precis! Man kan aldrig få nog av pengar!

2009-12-21 @ 23:54:28
URL: http://nnats.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0