GodmorgonTorsdag!

Det är helt underbart vackert ute, himlen är rosa och snön ligger kvar på backen från igår. Småungarna i området försöker åka pulka på plan backe genom att dra varandra, och här inne sitter jag och myser i värmen bland mina tända ljus.




....och förresten är jag skitmätt. Fy fasen, man vänjer sig tydligen vid att äta mindre när man är fattig. Igår innan jag fyllt upp mitt kylskåp satt jag och sörplade på en dl youghurt - that's is. Idag hade jag både kokt ägg på knäckebröd och yougurt och jag känner mig sprängmätt och illamående..... uh.

Och träningsvärk har jag!
Och det är minsann bara förnamnet! När jag skulle studsa upp ur sängen i min vanliga kanonfart på morgonen hindrades jag i farten och fick hålla mig för munnen för att inte skrika rakt ut - satan jag har ju ont överallt! Lyckat pass igår :p


Nu är det dags för lite kläder och så ska jag färga håret!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0