Gårdagen....

Klockan är två och här är ekot

...och bakfyllan håller mig i ett järngrepp. Gårkvällen blev inte riktigt som jag tänkt mig men det jag kommer ihåg av kvällen var mycket trevligt!



Dricker vin med jocke innan utgången


SötJocke :)


Rinniga ögon på vägen ner till festen - svinkallt också


Gamla klasskompisar!
Andreas & Robin


Jimmy Sara & Crille förgiftar luften ^^


Tommy var också där, fast nykter


Ante å jag :)


Rasmus, och festvärden Joel


Lite ostabilt på toaletten....


Jockedarling och jag!


Crille & jag....

...och ungefär efter den bilden så minns jag inte ett skit förutom att min och jockes kamp att hitta mina skor på vägen hem:

Jocke: Li hur ser dina skor ut?
Jag: Guld...
Jocke: Är dom guldiga?
Jag: Mmm...guld....lite guld

Otroligt att han tillslut hittade mina svarta pumpaskor med en liten gnutta guld på ^^
Vilket fall som hellst så blev kvällens lärdom att en liter vin, tre cider och en grogg inte alls är nyttigt för en tjej på 157 cm.......inte alls.









Johanna

Ser ut som att ni har haft det trevligt : )

2009-12-20 @ 14:46:00
URL: http://pluppy.blogg.se/
Hella

Tack så mycke :)

2009-12-20 @ 17:22:29
URL: http://hellagirl86.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0