Fullt ös!


Så var man hemma igen, har slängt i mig lunch och kaffet puttrar i bryggaren...
Klockan fyra är det dags att vara flyttredo och hjälpa Anastasia med lådor och allt. Blir en sväng bort till torp senare också för att inhandla lite katt grejor!

Kom precis hem från gymmet, usch det är ensån där meckig dag idag saker och ting går fel hela tiden!
- först kom jag inte in i bilen pga nåt rövhuvud ställt sig 1 mm från min bildörr, fick klättra in genom passagerardörren måttligt irriterad. Därefter väl framme vid gymmet märkte jag att bagagelåset kärvat igen och jag kommer inte åt mina träningskläder, får åka till närmsta tapp och köpa något glidmedel för bilar (höhö) fattar inte hur man gör, får hjälp och det fungerar.
Åker tillbaka till gymmet och så fungerar det lik förbannat inte förs än typ en halvtimme senare. Puh!


När jag väl kommit in på gymmet och ska byta om så märker jag att min tränings BH inte är med, fan fan fan. fick springa runt i min bandlösa vanliga BH, inte skönt alls det guppar faktiskt trots att man inte har så mycket att guppa med!

Kaffe var det ja....lugn och ro.....
Kamilla

Naajs blogg :)

2009-12-01 @ 13:43:21
URL: http://kaamilas.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0