Friday im in love!

Yaaay nu är det äntligen fredag igen!

Har varit uppe sedan klockan åtta, kunde inte sova pga att mina element i lägenheten suger och har en tendens att lägga av. Hade 15 grader i sovrummet inatt.....uuuuh...

Om en timme bär det av till stenungsund, ska till gymmet och därefter träffa sara en liten stund :)
Därefter ska jag hämta upp lillasyster efter skolan så att vi gemensamt åker till göteborg
- krogen ikväll! bryggeriet antar jag att det blir, lillsyrran kommer inte in på så många andra ställen.



yeheeeey fredag!

 

Lovar att jag ska ta massa roliga bilder ifrån kvällen! Lär dock ine vara jätte social på bloggen idag!
Ha en superfin Fredag!!!!!

 

 

 

 

 

Anonym

Sv: mm det brukar vi också ha. men nu tänkte mamma laga maten hemma och ta med sig till mig i Oslo, det gör det hela lite svårare :P Någon favorit på julbordet?

2009-12-04 @ 11:28:53
emelie

sv: ohja! Men dom är så sorliga.. :(

2009-12-04 @ 11:47:47
URL: http://emeaandersson.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0