framtiden...

...sitter och knaprar på sötsaker och tjötar på MSN och slås av tanken hur jäkla mycket jag vill skaffa hus.

Ja men tänk ändå, ett hus!
Jag är verkligen inte lägenhetstypen trots att jag förvisso trivs i min fina lägenhet, Men skulle aldrig kunna tänka mig att ha familj och sådär i en lägenhet, aldrig!

Helst ett enplanshus med fyra rum och kök, gräsmatta och nära till sjön. Beläget mellan Göteborg och Stenungsund, hade varit perfekt!



...ett sånt hus....



...en sån hund...



...och en sån bil!



Då skulle jag sitta där tillsammans med den jag älskar, våran boxer, två barn, och en gul bubbla på uppfarten, längtar, längtar. Undrar hur många år till det kommer ta...hade kunnat flytta när som helst!










Teija

du var väldigt fin i korthår :) Jag vet faktiskt inte vad jag är snyggast i, det bara blir långt och kort så som jag vill xD tror jag ska köra långt nu :D

2009-12-27 @ 22:05:15
URL: http://teiijak.blogg.se/
FRIDA

sv: tack så mycket! :)



det är hur kul som helst! Ja, dom är ju tyvärr svindyra. Men dom är värt varenda öre!

2009-12-27 @ 22:17:23
URL: http://fridasplace.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0