"Du är vad du äter"


Har suttit och tittat på "du är vad du äter" med programledaren/dietisten Anna skipper. Suck....

Jag blir lite bitter och förbannad av att se hennes fejkade uppenbarelse i TV, anna skipper. För det första så tycker jag att det är onaturligt att rensa ett kylskåp så som hon gör.
- visst ska sötsaker, och uppenbara onyttigheter bort. Men den där damen rensar då bort ALLT. Att ha en liiiiten klipp senap eller ketchup till maten är inte livsfarligt och bör inte behövas slängastbort, det är ju för sketan bara ett tillbehör!

Istället prackar hon i folk alger och andra konstigheter som en vanlig, hälsosam människa aldrig i livet skulle stoppa i sig - skärpning!




- Själv sitter jag här och njuter av mitt kaffe och min SÖTA youghurt med whalnötter, hasselnötter, sötmandel, linfrön och solroskärnor i!

lät väl iofs inte som det onyttigaste kvällsmålet, men enligt Skipper hade det säkert varit förbjudet och döds straff på youghurt........................


Mmmmm!

 

Nu jäklar är det dags att stirra ner i studieboken igen och hoppas på att finna ork till att skriva en mening till, absolut inte mer än så....puh!

- Därefter blir det nog till att kika på filmen jag fick med i ELLE tidningen "The holiday".
Har iofs sett den förut, men den är mysig och tåls att ses igen!

 





Tvillingarna

hej =)

2009-12-08 @ 18:34:50
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/
Svanen

Nu har väl Anna skipper iochförsig ändrat om radikalt på sin hemsida men förr var den oerhört underhållande välfylld med produkter med hennes ansikte på,vem vill inte ha en barnvagnspåse med Annas uppmuntrande nuna.

Eller varför inte en canvas tavla i 70x50 med samma motiv.

2009-12-08 @ 23:22:22

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0