Dömd att misslyckas........

Nu är jag så jävla förbannad! Jag tänker aldrig någonsin tvätta igen!!!!!!!

jag måste ju verkligen vara dömd att misslyckas när det gäller tvätt och tvättstugor! Högre makter måste hata mig när jag tvättar! Vad fan har jag gjort er för ont! -hytter med näven upp mot skyn-
- Igår missade jag tvättiden, och idag så får jag inte upp tvättmaskinsluckan!
Vad fan?!


Den sitter som berget och går inte att rubba en milimeter! Och all min blöta tvätt ligger där inne och bara bönar och ber om att få komma ut! Jag också för den delen för tvättiden är slut om en timme och då ska ju någon annan in och tvätta - dom blir inte glada om det ligger massa grejer i maskinen! :o


Inte fan går det att få tag på någon vaktmästare heller! Nej dom har ju fått för sig att sluta för dagen!
Vad liknar det?! vadå sluta?! dom borde få tvingas att arbeta dygnet runt om dom inte ser till att grejerna fungerar!









Ewelina

ja vettifan om man får det, men de hade vi iallafall, fuck lärare säger jag bara! :)

2009-12-09 @ 16:34:17
URL: http://johnsonplaze.blogg.se/
Jessica

Va lejsamt..

Hoppas du få ut tvätten!!

2009-12-09 @ 16:39:26
URL: http://mamijessica.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0