Curry!

...jag har precis hjälpt min mor i köket, idag vankas curry till middag

Julmusiken står på högsta volym och alla tänkbara adventsljus och brasan är tända. Ikväll ska vi käka lussebulle och dricka glögg. Mysigt!
- Ska bli oääändligt skönt med en lugn, vit och mysig hemma kväll med familjen (saknar dig mysan!) och dessutom veta att jag nite ska upp tidigt imorgon bitti! Yay!


- Förresten så är hela min uringning (dvs mina tits) sönderklöst av lillsyrrans satkatt. Den gillar inte mig...jag försöker fjäska och gulla men jag får alltid onda ögat! Bittert...ser absolut inte klok ut, ser väldigt misshandlad ut - vilket absolut inteä r bra för mitt ryckte! "LI BLODIG OCH SKADAD - FÖRLORADE SLAGSMÅL MOT KATT"
...ser ju inte jätte bra ut menar jag......








Des

Sv: Hahaha a videon e lite fucked up men som du säger låten e bra :)

2009-12-12 @ 17:00:43
URL: http://desiii.blogg.se/
Anonym

Japp :D

Hur mår du ? ^^

2009-12-12 @ 18:03:53
URL: http://ilyhugo.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0