Bockar & Bugar!

...ja vad annat kan jag göra? De senaste tre dagarna har antalet besökare och för all del även kommentarerna i min blogg ökat och ökat!

Framför allt är det roligt med de stammisarna jag fått som skriver och diskuterar med mig! Jätteroligt också att ni skriver namnet på eran blogg så jag ser vad ni är för folk! :) tack tack tack!

Nu har pyjamasen åkt på, har halsat i mig en stor kopp kaffe och har packat väskan inför imorgon. Ska ju iväg till storasyster imorgon och skaka lite ass på stan! ska bli skitkul, vi har besämt att ha syskonkväll ca en gång i månaden - bra tycker jag. Viktigt att ha nära kontakt med sina syskon!
Och bara för att vara lite överjävlig och bjuda lite på mig själv så ska jag lägga upp dessa underbara, apgamla bilder på mig och mina två underbara systrar!



Lillasyster Joy till vänster
Jag (tjock) i mitten =p
Storasyster My till höger

 


Tjah vad ska jag säga?
Bilder talar för sig själv ^^

 


Myyycket har hänt sedan dessa bilder togs!

 

Haha, alltid lika roligt med gamla bilder! dessa tror jag bestämt är från 2006 någon gång. Myyycket har hänt sedan dess! Storasyster är blond, har lugg och är iofs i samma storlek nu som där, skitsnygg!
Lillsyrran är inte en liten pluttig flicka längre utan är en riktig modepingla som grejar med smink och kläder hela dagarna.
- Jag själv har iofs samma hårfärg och är lika kort... fast har tuppkam, är ca 10 kg lättare och absolut inte massa nitar och gröna slipsar på mig - nån måtta får det vara!











lovisa

Haha det är bara fantasin som sätter stopp. Dock märker jag nu i efterhand att det var en dålig idé. Var lite svårare än jag trodde ;)

2009-12-03 @ 21:56:55
URL: http://lovisaeb.blogg.se/
Felicia

Hihi, vad roligt det är att kolla på gamla bilder! Jag själv vågar inte kolla på mina gamla längre, fast det kan ju vara lite kul. Jag har gått ner minst 10 kilo sen bara några år tillbaka myself, fast man måste verkligen ligga i för att vara fit!



Jag har prov i internationell rätt imorgon, jag pluggar som aldrig förr! :-) Och imorgon ska jag på bio och se luftslottet som sprängdes, gud va spännande! :D

har du läst Stieg Larssons böcker? =)

kram!

2009-12-03 @ 22:55:51
URL: http://missfee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0