...blev lite shopping också

Efter träningen höll jag på att avlida eftersom min sportBH är mystiskt försvunnen och jag märkte att små tuttar också gör ont när man springer!

.....så, jag studsade in på åhlens efter träningen och köpte mig en sportbh, den enda dom hade. Och sanna mina ord! den gjorde inte min tuttar någon som helst rättvisa!
- Nog för att själva idén med en sportbh är att hålla grejerna på plats, men plötsligt efter att jag krängt denna vita förbannelse över huvudet så såg jag ut som en man...




Japp, en man! Jag såg ut som en väldigt liten babyface karl! Mina tits fullkommligt försvann inåt i kroppen på mig. Inte ett spår utav dom syntes under linnet!
Nåja, köpte den i alla fall, den var billig och jag hade så ont i mina små guppande vänner att jag hade kunnat nöjt mig med lite eltejp.....


Utöver mans-linnet så köpte jag med mig en Elle tidning, aldrig läst innan så det ska bli spännande, svindyr!

 

Nu ska jag dricka kaffe med Anastasia och tjöta lite, därefter ska jag försöka hinna plugga någon timme innan Jocke kommer och hälsar på mig!








Elin

Din lilla "underskrift" på varje inlägg tycker jag är hur söt som helst! :P Jag kan inte göra sånna, så det är väl därför. Men jag känner igen ditt "boobprob"!! Har små tuttar som gör ont när jag springer haha, men min sportbh håller dme någorlunda på plats iallafall, även om dem verkligen blir ännu mindre! :P



Mvh Elle

2009-12-07 @ 16:16:27
URL: http://elagman.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0