Bad Headache

Gaaaah! Blir tokig, har plågats utav huvudvärk hela kvällen igår, hela natten (så nej det blir ingen bra sömn inatt heller) och nog fasen är det kvar nu på morgonen!

...eller tja, morgon och morgon klockan blev plösligt elva :s vad har hänt med mina goda sovvanor och tidiga mornar? Jag brukar ju aaaaldrig gå upp efter nio liksom. Mysko.
- Oh dear, Im getting older

Om my, jag tittade precis in i min kyl och upptäckte att jag inte äger så väldigt mycket. Vad ska jag välja på till frukost? Smör och skinka? (utan bröd då förstås) lite kallt vatten? En halv paprika? Dags att handla idag tror jag....



Dags att handla kanske.....

 

äh, men jag är inte den som är den, ägg har jag ju! Jag får koka ägg och trycka i mig! Bra med proteiner! Kaffe har jag ju också så det får duga...minns jag ine helt fel så har jag en banan i handväskan också!
- det är fan inte lätt att vara student!

 

Dagens frukost! Ägg!

 

Hanna

Nej verkligen inte ! snöbollskrig är verkligen underbart :D

ha en bra dag, kram kram !

2009-12-16 @ 11:39:17
URL: http://haanaahs.blogg.se/
matilda

haha det ser rätt så tomt ut ja :)

vad tycker du om EMD?

2009-12-16 @ 11:45:07
URL: http://matildalager.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0