Åååå nudå?

Jaha, nu var greys anatomy var slut, rikgtigt bra ju! är lite chockad över att jag faktiskt tyckte det var bra!

Blev inte så mycket pluggande idag som det var tänkt...nåja fick ju gått till gymmet i alla fall. Styrketränade idag, pumpade på som fan, och nu har dom fått in massa nya leksaker på gymmet! yay! skitroligt :)
- Imorgon blir det också en tur till gymmet, och jag måste verkligen få tummen ur med min jävla uppgift...bllöh blöh blöhh...

Blev inte alls så hurtigt med pluggandet som jag tänkt mig idag....

 

Haha nu är det uttagning till "So you think you can dance"! Omg....folk är så jävla kassa, dom gör bort sig. Nästan roligare än uttagningen i Idol! Helt hysteriskt roligt! Anastasia och jag sitter och halvgråter av magsmärtor...nä måste gå ifrån så jag kan se ordentligt! :)

 





ida

Åååh, måste också komma igång med träningen -.-

lycka till :)

2009-12-02 @ 22:31:16
URL: http://nigels.blogg.se/
matildac

fin blogg,haft en bra dag:)?

2009-12-02 @ 22:48:03
URL: http://matildac.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0