Diktstund: "Framför stängda dörrar"


Du går ut genom dörren
Jag är fastklistrad i golvet
vill dra tillbaka
vill hålla kvar

skulle vilja prata
bara någon minut till

När du gick in genom dörren
krossades hjärtat till tusen
vill springa bort
vill hålla om

skulle vilja förklara
be om ursäkt en gång till

Jag står kvar innanför dörren
du har gått sedan länge nu
vill springa efter
vill spola tillbaka

skulle vilja övertala
vi kan fixa det denna gången

Min Hjälte
min vapendragare
och bästa vän
jag krossade ditt
nu krossar du mitt
- är det jämt nu?








♥jenna♥

Älskar din design :D sten cool! :D

2010-01-07 @ 20:05:20
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/
Sara

den va fin<3

2010-01-08 @ 01:21:20

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0