PB & kalas!


Så var man hemma igen efter att spenderat dagen i Stenungsund!
♣ firade älskling som imorgon fyller 22, hemma hos svärföräldrarna
♣ genomförde ett toppenbra benpass på gymmet



Blev dock ingen smörgåstårta eller morotskaka som det bjöds på under kalaset för min del
Kaffe och bubbelvatten dög finfint för mig!



* * * *



Angående benpasset så satte jag idag PB i knäböj på 70kg och testade frontböj för första gången som sög till ordentligt i framsidan låren
- löööööve it!


Morgondagen bjuder på veckans älsklingspass á la rygg! Och jag känner på mig att kroppen är i såpass fin form att jag nog kan få till ett personbästa där med! Taggad som attan!


Men nu tänker jag sätta mig i soffan bredvid älsk och glo lite på TV, kanske trycka i mig något litet kvällsmål också! Har ju inte käkat på några timmar nu när kalaset endast bjöd på sötsaker som jag inte tog del av!


Anonym

Bara en fråga. Går du på nån diet när du inte äter typ det som bjöds på kalaset? Undrar om du har lite tips på övningar för olika delar av kroppen? Behöver tips! Ha en bra dag

2010-05-05 @ 07:23:17

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0