Borrmaskiner


vaknade precis i ren panik av att jag trodde någon försökte borra mig i huvudet
snickargubbarna som fixar fasaden på huset visade sig vara precis utanför fönstret....
borde det ens vara lagligt att dom får börja jobba såhär tidigt?!



NU: Greja en kopp kaffe & försöka piggna till

SEDAN:
Ta mig ut på morgonpromenix!
Susanne

Hej tjejen! Jag tittar in här flera gånger/dag, gillar din blogg eftersom jag också är ett litet träningsfreak men det blev jag först vid års-skiftet så jag känner mig lite nybörjare än =) Har iaf en fråga till dig; Vad stoppar du i munnen innan morgonpromenaden? Jag brukar gå på morgonpromenader, och då bara dricka vatten innan eftersom jag inte dricker kaffe, men det gör ju att jag inte orkar vara ute mer än en halvtimme ungefär, sen blir jag svimfärdig. Så vad ska jag ta innan? Proteindrink? Kosttillskott? Tacksam för svar! =)

2010-05-04 @ 08:20:58

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0