WOW en sån morgon!


WOW VILKEN MORGON!

tog mig en liten sovmorgon tillsammans med älsk idag
och därefter har det varit fullt upp!



först nu; klockan 12.42 fick jag i mig dagens första mål :o


MY BUSY MORNING:
  • Vakna & inse att klockan är tokmycket (10.30)
  • Drar med mig babe på 50 minuters morgonpromenix
  • Går raka vägen till bilen & åker ner till affären
  • Handlar maaaaaassor med gotti
  • Kommer hem och totalvåldtar kylskåpet i jakt på frukost
....och nu sitter jag här med min kaffekopp, fortfarande i träningskläderna och är mätt och nöjd efter litte frukost på favorit proteindrinken & lite kokta ägg!
simone

Ah vad niice morgon hörru :D Vad ska ni göra resten av dagen?

2010-05-13 @ 12:54:01
URL: http://fattybom.se
helena

sv; tack för tipset! :)



oo va nice din morgon verkar :D så pigg och full av energi. Jag skulle också vilja smita ner till affären och köpa lite smått och gott men alla affärer e stängda idag :( helgdag

2010-05-13 @ 13:39:05
URL: http://helenamichaela.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0