Veckans träning!


Elvis-frillan är fixad, kläder är pådragna & klockan tickar på som fan!
börjar bli lite smått stressad trots att jag har en hel timme innan jag ska sticka till föreläsningen



efter föreläsningen åker jag raka vägen till pojkgymmet i stenungsund för att riva av ett ordentligt ryggpass med babe. Har en känsla att det blir ett grymt pass idag!



VECKANS TRÄNING:

MÅNDAG:
- morgonpromenix 60 minuter
- rygg (roddar)
- ev. kvällspromenix

TISDAG:
- Bröst & Mage
- kvällspromenad

ONSDAG:
- morgonpromenix
- Ben & ass

TORSDAG: (aktiv vila)
- morgonpromenix
- kvällspromenix

FREDAG:
- morgonpromenix
- Lats & bakre axlar

LÖRDAG:
- morgonpromenix
- Bic/Tric

SÖNDAG: (vilodag)
- promenix
sandra

fan vad duktigt du är tjejen! full rulle på träning ju, jag är seg som en snigel att komma igån med träningen :P

2010-05-10 @ 13:41:05
URL: http://saandraans.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0