Veckans andra Vilodag


Det blev veckans andra vilodag idag
inget bisse & trisse-pass idag alltså!
därav följande inställning till morgondagen:

IMORGON = FULLT ÖS MEDVETSLÖS!




Japp det fick bli veckans andra vilodag idag eftersom det var en sjukt krävande dag på jobbet idag och för lite sömn. Dessutom passade det sig bättre tidsmässigt att ta vilodagen idag än under helgen.
- vilodagen ska jag ju ändå ha någongång liksom!

Imorgon är det verkligen fullt ös hela dagen! Redan kl 08.00 ska jag upp ur sängen och ta morgonpromenixen, därefter åka till gymmet och riva av ett riktigt dunder pass där jag ska ge Latsen & baksida axlarna vad dom tål! Därefter kommer jag befinna mig på min älskade mammas 50 års kalas resten av dagen/kvällen/natten! :)



NU: Tvätta bort sminket & slappa liiiiiiiite till i soffan
SEDAN: Dags för sängen och samla energi till morgondagen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0