Mina nya mått!


och nu gott folk är det dags att avslöja resultatet av morgonens....

MÄTNING & INVÄGNING!



RESULTAT PÅ VÅGEN:
När jag imorse ställde mig på vågen hade den inte rört sig skrytsamt mycket. Ett jäkla hekto ner bara, alltså 0,1kg. Aningen förbannad klev jag av vågen eftersom jag nu stått stilla i över 3 veckor. Varför händer inget när jag ligger i som en idiot och ändrar kosten till det bättre hela tiden???

RESULTAT PÅ MÅTTBAND:
Christian övertalade mig att ta mina mått också eftersom det var två veckor sedan sist. Motvilligt och väldigt butter lät jag honom dra det gula snöret runt midja, axlar, lår, rumpa och bröst på mig. OCH VAD SER JAG?! Jo, nog fan har det hänt något! Trots att vågen fått mig på dåligt humör i tre veckor så visar måttbandet något helt annat, jag har blivit mindre trots allt!

Midja: -1,5cm (!!!)

Rumpa: - 1,5cm

Axlar: -0cm (perfekt då jag vill att dom ska bli bredare!)

Bröst: +1cm

Armar: +1,2cm (det nya biceps/triceps schemat verkar ha gjort susen!)

Lår: -0,5cm

Dessa mått innebär alltså att jag växt där jag vill växa och minskat där jag vill minska! Det kunde inte bli bättre! jag är så jäkla nöjd och glad att det verkligen inte gör ett skit att jag förlorade vadet med christian och nu måste städa, diska och laga mat fram tills på Söndag - den smällen kan jag ta!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0