Väntar & väntar.....


sitter och väntar på att Christian ska komma hem från jobbet
då är det dags för mellis & promenad nr 2!



Som man bäddar får man  ligga!
Christian har lovat att följa med mig på en timmes promenad varje dag denna veckan
eftersom han övertalade mig att ta en Vilodag igår (han är inte särskilt förtjust i promenader)



Ska ta en tur förbi affären igen också och kolla om nya numret av BODY har kommit ut, min prenumeration har tagit slut så jag får köpa själv denhär månaden. hoppas hoppas hoppas! Finns inget bättre än att sätta sig i soffan helt utpumpad och trött efter en dag med hård träning och massa promenader med en sjysst tidning och lite käk ♥





DAGENS TRÄNING:
75 minuter morgonpromenix
20 minuter promenix till gymmet
Biceps, Triceps & lite mage
20 minuters promenix från gymmet
?? minuters kvällspromenix!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0