Taxitur numero doz

Då var det snart dags för taxi-tur nomero doz!

Nu ska lillsyrran köras iväg på hajk ute på någon Ö utanför Angered :p
alltid roligt med hajk när man är 18 år....ehrm....


visst ser hon ut som en typisk tjej som älskar skog, natur, kanoter och grillad korv?


Och efter att jag lämnat av lilla fröken klacksko så ska jag in och handla, åka hem och sätta mig för att stirra på telefonen fram till klockan 14.00 - DÅ, tänker jag lyfta luren och våga ringa för att få veta om det är goda eller dåliga nyheter att ta emot. Uuuuuh jag är verkligen skitnervös... :s

*  *  *  *  *  *  *


Har dessutom redan insett att det inte kommer bli en vilodag idag. Jag klättrar redan på väggarna av tristess och det kommer inte bli bättre framåt dagen om jag inte gör någonting vettigt!
Därav följande dagsschema:

* Promenix minst 60 minuter

* Tits & Abs på pojkgymmet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0