Stressig morgon!


ujujuj en hetsig och stressig morgon idag
tiden räckte visst inte riktigt till allt jag planerat nu på morgonen...


väldigt knappt med tid idag


Tja mina planer att ta en go morgonpromenad osv osv sket sig ju fullständigt eftersom jag räknat fel på tiden lite grann. Halv tio ska jag sitta i bilen med Christian till gymmet för de har bara öppet två timmar idag, och därefter är det fullt ös att hjälpa till med mammas stora 50 års fest!
- nåja, sålänge jag hinner besöka gymmet är jag rätt nöjd! Promenaden är ju inte livsviktig.


NU: Svälja frukost & kaffe

SEDAN:
Snabbt in i duschen, packa väska med träningskläder & kalaskläder

DÄREFTER:
Träna Lats & baksida axlar ♥
mallalarsson ♥

tack för tipset, det funkar ju !

2010-05-22 @ 09:05:29
URL: http://bymalla.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0