Shake it baby, shake it!


AAAAH GÖTT!

Nu var middagen slukad och jag sitter bara och väntar på att Christian ska komma hem
så vi kan ta den där rackarns promenaden innan man sätter sig tillrätta för kvällen.


lite blogginlägg & bloggläsande i väntan på min gubbe


Växlar just nu mellan att sitta och nörda mig framför datorn och att vara ännu fjantigare genom att dra upp volymen på musiken och dansa framför spegeln & känna mig snygg. (som om inte ni också gör det!)
- favoritlåten just nu är nyfunna "Monday Morning" med Melanie Fiona.


DAGENS KOST:


Frukost:
- proteindrink m. yoghurt
- grovt bröd m. skinka & ost

Mellis:
- naturell yoghurt m. hackade nötter
- ett kokt ägg

Lunch:
- chilli con carne

Före träning/Mellis:
- EAA
- drickyoghurt

Efter träning:
- EAA
- äpple

Middag:
- chilli con carne
- vit brödskiva

Kvällsmål:
- ? ? ? ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0