Redo för att slappa!


...och så var man hemma från promenaden och äntligen kan jag med gott samvete slänga upp benen på tv bordet och bara gotta mig. det har varit full rulle hela dagen idag minst sagt och nu ska jag slänga i mig kvällens sista mål á la keso & kokt ägg! :)



dessutom blir det film
ikväll! Nya Tim Burton rullen Alice i underlandet ska kikas på och jag är riktigt förväntansfull! Tim burton är en av mina favorier och gör enligt mig alltid bra rullar! Christian håller däremot inte med mig men tvingas ändå att joina mig i soffan!




Morgondagen blir också packad med saker att göra. Ska jobba från kl 07:30 - 16:30 och därefter är det bara hem, käka, och vända på klacken ner till gymmet. Sitter dock fortfarande och överväger om jag inte ska knö in en av vilodagarna imorgon...
hrmmm, det återstår att se....




MORGONDAGEN I KORTHET:
jobb
träning; bröst & mage
kvällpromenix
plugga MVG uppsats





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0