PB igen! :)


ÅTER HEMMA I FINA LÄGENHETEN
babe sitter och kollar TV och jag har precis dragit på mig mjukiskläderna
och tänkte joina honom i soffan under resten av denna härliga onsdagskväll!



Dagens rump-pass gick för övrigt SKITBRA! Yeho! Jag var helt slut efteråt hade egentligen helst velat kräkas i första bästa papperskorg (vattenkaret hade iofs också fungerat...) men jag höll mig i kragen och satt och flåsade några minuter i omklädningsrummet istället!


DAGENS TYNGSTA:
  • Knäböj
    - 8 reps på 60kg

  • Benpress
    - 8 reps på 165,6kg PB!

  • Eagle Glute
    - 8 reps på 77,5kg PB!

  • Abduction
    - 8 reps på 50kg

  • Rumplyft m. viktplatta
    - 20 reps på 25kg
nejja

skön bild :)

2010-05-12 @ 18:49:35
URL: http://nejjiz.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0