Mmm käk



LITE VILA, KAFFE & KASSLERSALLAD
nu känns det som jag lever igen!


kasslersallad m. fetaost satt fint i kistan!


Mätt & belåten sitter jag nu här i mina mjukaste mjukiskläder. Det pirrar och stramar i benen efter gympasset och äntligen börjar jag piggna till igen. ska strax greja iordning lite saker inför morgondagen då det är job, jobb, och jobb som gäller från kl 07-16. Ska förbereda lite mellis-lådor att ta med mig!

Dessutom ska jag käka sushi-lunch med fina gullegull Jocke imorgon! Mysigt! Det var förbannat längesedan jag träffade honom nu. Längesedan jag åt sushi också för den delen! :)


NU: proteindrink & chillidill i soffan
SEDAN: fixa och dona inför morgondagen
OCH DÄREFTER KANSKE: göra ett tappert försök att få ut älsk på en kvällspromenix!
Rebecka

hej allt bra`?

2010-05-20 @ 15:59:35
URL: http://ilooveyouu.blogg.se/
Keela



Kassler sallad är gott :D

2010-05-20 @ 17:46:01
URL: http://keelus.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0