Mitt pinsamaste träningsminne......

Många har frågat mig om jag har gjort bort mig på gymmet någon gång, och tjah... konstigt vore det väl annars eftersom jag förmodligen är den klantigaste, klumpigaste människan på jorden rent allmän!


ansiktet hettar till
pulsen slår i tredubbel takt
du känner hur hela du blir tomatröd


FAN OCKSÅ, NU HAR JAG GJORT BORT MIG....



FÖRSTA GÅNGEN PÅ GYMMET SJÄLV:

En nyss fyllda 15 årig tjej vandrar upp på gymmet för kanske tredje gången i sitt liv - själv.
Tjejen var jag; blyg, nervös och osäker med blicken på att bränna bort babyhullet.


De olika gymmaskinerna vågar jag mig inte på så jag intar positionen på löpbandet och börjar lunka lite försiktigt. De två som står på banden bredvid mig har börjat springa som om det vore det lättaste i världen - därför tänkte jag också testa att springa för att visa att jag också hade kondis & bra flås.
(vilket jag ju absolut inte hade...)

Jag, min idiot, drog på löpbandet på full effekt på några sekunder och tappade kontrollen helt och bokstavligt talat FLÖG av det rullande bandet och dunsade ner i golvet med en rejäl smäll.



SITS-TRUBBEL

En annan gång, mer nyligen (tyvärr) råkade jag ut för en skojig liten incident då jag skulle studsa på en maskin för magen. (bålrotation-maskinen) Hela lokalen var ovanligt fylld med endast muskelknuttekillar och lilla jag som ensam tjej. Då vill man ju givetvis inte göra bort sig, utan istället visa att tjejer minsann också kan träna hårt! jag ställde in stol-sitsen och skulle med ett käck litet "skutt" studsa upp på sitsen och vad fan händer inte då?! JODÅ, STOLJÄVELN SATT INTE FAST! ...tack vare att jag inte kilat fast den ordentligt, så jag och sitsen föll till golvet med ett jäääääättebrak och nog fan fick jag uppmärksamhet...
PAUSE

hahhaa känner igen mig xD

2010-05-20 @ 12:41:07
URL: http://www.nattstad.se/pause
simone

hahaha åhnej, I feel for you :P

2010-05-20 @ 14:01:10
URL: http://fattybom.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0