Mammas 50års kalas! :)


i över ett halvår hade ett stort kalas planerats
och i Lördags var det dags! Lokalen var pyntad och ca 60 gäster anlände för att fira...

MAMMAS 50 ÅRS KALAS!



Pärlor och och glamour blev min stilkod inför kvällen
(första gången ever med pärlor kan tilläggas!)



Kanongott käk bjöds det på



Min Christian var äckligt snygg i sin kostym ♥



folket verkade ha roligt under hela kvällen :)
på bild: kusin Jasmin



Pappa minglade runt bland gästerna



Både jag och lillsyrran uppträdde under kvällen
Jag med sång
syrran med dans!



Mamma fastnar som vanligt alltid lika bra på bild....
på bild: morfar, mamma, pappa, mormor



Gotti gotti gotti!



Lillyrran & Christian i väntan på käk



Storasyster var sommrigt fin i blommigt



Victor fick agera bartender under kvällen :)



Tjusigaste paret på kalaset så säg?



åter igen:
GRATTIS MAMMA!
visst ser hon inte ut som 50 ändå???


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0