Kvällskäk


dags att inkassera dagens sista lilla mål
KOKTA ÄGG & YOGHURT IT IS! ♥


kastrullen kokar för fullt!


Sitter och gottar mig framför TV'n med Christian, är riktigt nöjd med dagen även om den egentligen inte innehållt något särskilt. Morgonpromenaden kändes underbar och jag hade ordentligt med spurt i benen. För att inte tala om benpasset som ju satt som en smäck! Är riiiktigt taggad inför nästa veckas benpass då jag ska ladda all energi jag har och trycka upp ett ordentligt nytt BP! :D



*   *   *   *   *



DAGENS KOST:

Frukost:
- 1,5dl proteingröt
- 1 kokt ägg

Mellis:
- keso
- nötter
- ½ äpple

Lunch:
- kasslersallad
- grov brödskiva
- 1 kokt ägg

Mellis:
- proteindrink

Middag:
- kasslersallad
- grov brödskiva m. ost

Kvällsmål:
- kokt ägg
- yoghurt

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0