Grymt bisse/trisse pass!


OH MY GOD - JAG ÄR MOS, FÖRSTÖRD & KÖRD!
- passet gick helt över förväntan och blev riktigt, riiiiktigt bra!
Vilket säkerligen kommer kännas ordentligt i armarna imorgon...


det kördes hantelpressar bakom huvudet....

 

 


...push downs...

 

 


...och smal bänkpress i ett riktigt smärtsamt superset!

 


 

Därefter fick biceps musklerna en hel del stryk dom också men då var jag och babe för trötta att ens hålla upp kameran så det får jag väl ta bilder på vid annat tillfälle! Christian körde ett litet blandat pass med mest innehållande ryggövningar som marklyft, T-rodd & chins. Rena hulken har han gått och blivit nu!

 

 

 


Christian börjar med att värma upp i lite bänkpress...

 

 


och fortsätter med att fullkomligt svinga upp vikterna i marklyften!

 

 


....dessutom smygfotades min rumpa som fått sig ett tjusigt lyft den senaste tiden! :d

 

 

Efter ett pass som var ruskigt nära kräkgränsen så tog vi en liten promenix på stan och kollade in "Energy Fys" där det såls Maaaaassor med snygga better bodies kläder, protein och andra tillbehör. knepigt att jag trots mina två år här i Uddevalla aldrig varit inne där....dom har trots allt funnit i sex år. :s

Diana

Wow vad duktig du är! Det ser riktigt bra ut!

2010-05-15 @ 16:30:31
URL: http://decdia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0