Gårdagens gympass


Igår genomfördes som planerat axelpasset på gymmet
d
et gick skitdåligt och jag var förbannad mestadelen av tiden eftersom inflammationen i axlarna blivit värre och igår klappade dom igen helt så jag inte kunde utföra mina övningar - JÄVLA SKIT AXLAR!!!

körde hårt på magen istället och fick lite goa bilder dessutom ^^


efter mycket letande efter ett öppet gym då det var 1 Maj igår och alla var stängda
kom vi tillslut in på industrigymmet med lite hjälp ifrån jocke :)



Christian & Manne körde bänkpressar



Själv är jag alltid glad som ett barn på gymmet :)
(innan axlarna pajjade vill säga)



Härligaste magövninen! ♥



ett riktigt fint resultat av knäböjen på gymmet ;)



Ren smärta
taget underifrån på Manne under magövningen :p



En svettig och trött älsk


Tjah, somsagt passet kunde ju gått bättre för min del. Ska hoppa över axelpassen i några veckor och fixa antiflammatoriska på apoteket så borde det bli bättre!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0