Fönstertittare!!!


Inte nog med att man ska vakna av att ha en borrmaskin en dm från örat!
- tydligen ska man stå ut med fönstertittare också! :o


Jag satt i min soffa för att smörja in benen
hade precis kommit ut ur duschen och hade tack och lov fått på mig underkläder

Så till min förskräckelse ser jag ett stort skäggigt jävla ansikte i fönstret!
höll på att skita ner mig av skräck och från och med nu hålls alla persienner nerdragna!


* * * * *


Nu ska jag göra ett försök att plugga lite, dricka upp dagens tredje kopp kaffe och planera dagens benpass som blir lite annorlunda denna vecka! :D
Areyanna

I know! Att folk inte kan mind their own business! Ska man aldrig få va ifred från glodisar? Att dom inte kan skaffa sig ett liv!

2010-05-04 @ 20:16:06
URL: http://areeyanna.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0