En bitter morgon


EN MYCKET ARG LI ÄR DET SOM NU DUNDRAR UT PÅ MORGONRPROMENAD....!

jävla dum-våg som inte vill peka åt rätt håll! Nu har den stått stilla i tre veckor!!!!



väldigt bitter, trött & rufsig



0,0kg ner för tredje veckan i rad.....


Tjah efter lite ups's and downs på vågen med ca 0,2kg så har jag egentligen inte kommit någonstans på tre veckor. Detta trots att jag lagt om kosten, slitit som en idiot på gymmet och försökt vardagsmotionera lite mer. Mycket mystiskt, mycket bittert när man verkligen kämpar för något.

Min dietist
svärmor, säger att jag äter på tok för lite och borde öka till 2300 kcal för att gå ner i vikt eftersom kroppen ligger på sparlåga och inte vill göra slut på någon energi utan sparar allt istället. Därför ökade jag förra veckan från 1500kcal - 1800kcal. Att jag står still i vikten är ju förvisso ett bra tecken på att metoden kan fungera. Så från och en vecka framåt ökar jag ytterligare till 2000kcal om dagen.


Huvudsaken är i alla fall att jag hela tiden gör bättre ifrån mig på gymmet och blir starkare, sätter nya personbästan. Dessutom märker jag en stor skillnad på kroppen även om vågen inte rör sig som jag vill. Man får aldrig sluta kämpa!
Bella Eklund

Du bruden, vart bor du...? :)

2010-05-20 @ 07:59:10
URL: http://bellaeklund.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0