Morgondagens pass! (tits & mage!)


Och så blev det plötsligt kväll igen & det är dags för sängen
behöver mycket sömn och energi till morgondagen då ett sjuhelvetes bröstpass ska utföras!

är redan taggad till bristningsgränsen!




MORGONDAGENS PASS: (bröst & mage)

  • Sned bänkpress
  • Flyes i Peckdeck
  • Kabeldrag neråt i C.C

  • Crunches i C.C
  • Bålrotation
  • fällkniven/plankan eller annan magövning




Angelica

:) Läser gärna mer om vad man kan äta innan och efter träning. (Lopp och ridning för mig :)) Nu när du varit in i min blogg, förstår du som "träningsmänniska" att det jag gör (montèn, ridningen) är jobbigt när du ser bilder där jag rider?? Vore bara kul veta vad någon som inte är insatt i trav, men tränar, tror..:) Kram Angelica

2010-05-18 @ 21:58:20
URL: http://www.metrobloggen.se/sugarrush
SuperSHEro

Tack för svaret! :) Jag äter vegetariskt så extra protein är aldrig fel! Det främsta målet är även att bygga muskler och bli stark, men ajg vill bara inte gå upp för mycket i vikt och bli för stor om du förstår. Nu brukar jag ta protein efter träning. Bra blogg! kul att hitta hit!

Hur länge har du gymmat? Hur kommer det sig att du kan så mycket om proteiner mm?

2010-05-18 @ 22:32:49
URL: http://supershero.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0