Dagens kost osv


...och så blev det Måndag kväll och det är snart dags för mig att landa på kudden och göra några tappra försök till att somna trots att jag är pigg som attan och inte trött för fem öre!
- längtar inte direkt efter att köra bil fram och tillbaka med familjen från 04-11 men däremot har jag ett viktigt och ack så spännande samtal att vänta! :D





DAGENS KOST:

FRUKOST
- 3st kokta ägg
- proteindrink m. yoghurt

LUNCH
- omelett m. skinka
- stor sallad
- keso

INNAN TRÄNING:
- EAA
- protein-bar

EFTER TRÄNING:
- EAA
- ett äpple

MIDDAG:
- 3st kokta ägg
- ett par köttbullar
- en proteindrink m. yoghurt

KVÄLLSMÅL:
- lite blandade nötter
- ett äpple

Tjah dagens kost kunde ju utan tvekan varit betydligt bättre än vad den blivit. Men i brist på tid och ork så fick det bli lite gott & blandat idag! Man är ju inte mer än människa.... :)
Lisa

Men du, vad mycket ägg du äter! Klår mina 2/dag! Är det för att du tränar du äter mycket ägg? Jag läste nyss i tidningen Iform att det är helt okej att äta ägg varje dag bara man hoppar över äggulan ibland för det är den påverkar kolesterolet. :) /L

2010-05-10 @ 21:39:22
URL: http://lisamacgyver.blogg.se/
Keela



hohohohoho, messa mig imorgon ang det hemligA ;)

2010-05-10 @ 22:51:35
URL: http://keelus.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0