VAD HÄNDE?!

HEJ HEJ HEJ och godmorgon för min del - herregud jag lyckades sova till kl 14....(!!!)


Japp, imorse vaknade jag av en röst som sa:

- jävlar, vet du vad klockan är?
- Nej? (svarar nyvaket och ap-trött)
- klockan är tio i ett....
- VA?! Ja! då tänker minsann inte jag sova mer! Nu ska vi upp! (smått chockad och genast klarvaken)

Tio minuter senare efter ett telefonsamtal:

- Li, klockan är inte ett
- Inte? (förvirrad, förvånad, lite lyckligare)
- Nej... man ställde om klockan igår, den är två


WHAT THE FUCK?! Jag är en såndär person som absolut inte sover längre än till max klockan tio på morgonen. Att sova till klockan två på dagen är revolutionerande för mig. Herregud... hur ska jag hinna med allt????



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0