Hedersomnämning i bloggen!

Woopsie vilken kass updatering det blev igår - det blev faktiskt inga "hollywood fruar" för min del. Ne, åkte över och våldgästade Christian en stund istället.

Japp, efter lite övertalning från hans sida så satte jag rumpan i bilen och brummade hela vägen bort till Mr Christian och stirrade upp i taket några timmar.
- Och slogs också, givetvis...




- vi slåss alltid
Det är lite märkligt, vänner borde inte slåss och jag kan helt ärligt säga, med handen på hjärtat att han är en av de mest frustrerande och överjävligaste männisiskor jag träffat. Japp, helt otroligt skitjobbig!




Herregud, man har ändå stått ut med varandra en lång tid ^^


Ibland är jag faktiskt så trött på denhär mannen att jag ibland fantiserar om hur jag trycker in hätfstift i ögonen på honom.....

Men ändå finns det nog bannemig ingen, faktiskt ingen någonstans som kan få mig att garva så hysteriskt, bli så glad må så bra som han kan :) God shit!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0